zondag 24 oktober 2010

Dag 1 MAX

Na een vlucht van 11 uur en een tijdverschil van 9 uur.
De eerste dag in LA en wat valt me op?
De enorm lange limo's. (maar een klein beetje langer gemaakt als ze in werkelijkheid zijn).





We zijn even naar het concertgebouw gelopen op 10 minuten van ons hotel.




'sAvonds begint het dan al meteen. We worden door een bus naar de campus gebracht alwaar we met andere mensne uit het onderwijs een kennismakingsbijeenkomst hebben. We hebben al snel contatc met onze zuiderlijke buren uit Kortrijk. Ook kom ik in gespek met een docnet uit New York. Ze hebben ook een fotografie-opleiding en ik hoef het maar te laten weten als ik eens langs wil komen.

Jeroen weet op een gegeven moment te regelen dat de bus, speciaal voor ons, terug rijdt naar het hotel. Vlak voordat ik instort; we zijn 25 uur in de weer geweest.